Almost the same - Reisverslag uit Chengdu, China van Milan Gool - WaarBenJij.nu Almost the same - Reisverslag uit Chengdu, China van Milan Gool - WaarBenJij.nu

Almost the same

Door: Milan van Gool

Blijf op de hoogte en volg Milan

27 April 2016 | China, Chengdu

Today was the same as yesterday except for the evening. We went to an all-you-can-eat grill so I ate way to much. I also had shrimp and squid for the first time. It was really good dinner but I ate a little too much... When we arrived home we relaxed as usual. I went to bed and read the last bit of Divergent: Allegiant, however something happened that I really didn't expect....

  • 27 April 2016 - 14:19

    Mam:

    Ziet er heerlijk uit die garnalen en wat die inktvis betreft....hmmm, misschien toch eens proberen, klinkt niet zo lekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milan

Ik ben Milan van Gool en ik ga voor mijn EIO activiteit naar China! De reis duurt van 15 april 2016 tot 28 april 2016. Ik zal gedurende die tijd bij mijn neef Joris slapen in zijn appartement. Ook ga ik bij het bedrijf waar hij werkt werken als gametester. Het is het bedrijf dat de DrPanda spelletjes (te vinden op Google Play and de Appstore) heeft gemaakt.

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3249

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 April 2016

Op naar China!

Landen bezocht: