Something different - Reisverslag uit Chengdu, China van Milan Gool - WaarBenJij.nu Something different - Reisverslag uit Chengdu, China van Milan Gool - WaarBenJij.nu

Something different

Door: Milan van Gool

Blijf op de hoogte en volg Milan

21 April 2016 | China, Chengdu

This day was different, I didn't test at all. Today I watched Joris program and also learned some of the commands. However it wasn't the best because I couldn't do it myself. Maybe I will learn how to use Unity (the programming program), because Lucas said that if I wanted I could try to write a simple program when I had the time. At the end of the day we ate some food at the office and played Smash while waiting for Marci. When Marci finally arrived we went to a place where we could play Mahjong and hired a room. I learned how to read 1-9 in Chinese by using the stones. Although I wasn't very good at it because I lost 5 yuan for losing and we had to pay 30 each for the room... Still it was a fun evening and we arrived at 1 o'clock in the night.

  • 21 April 2016 - 19:49

    Opa En Oma:

    Geen "boring" dagje dus vandaag!! Zo gaat de tijd wel vlug !
    Lieve groetjes.

  • 21 April 2016 - 21:19

    Mam:

    Leuk dat je vandaag weer eens iets anders hebt gedaan Mil! Ik ben benieuwd of je van dat programmeren nog iets opsteekt... zou wel erg leuk zijn!
    En ook erg leuk dat je bent gaan mahyongen! Ik weet nog dat je binnen no time in het Thais tot 100 kon tellen (en toen was je pas 9!) dus tot 9 in het Chinees moet nu ook wel lukken denk ik. En wie weet verdien je die 5 yuan dan weer terug voor je naar huis komt, haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milan

Ik ben Milan van Gool en ik ga voor mijn EIO activiteit naar China! De reis duurt van 15 april 2016 tot 28 april 2016. Ik zal gedurende die tijd bij mijn neef Joris slapen in zijn appartement. Ook ga ik bij het bedrijf waar hij werkt werken als gametester. Het is het bedrijf dat de DrPanda spelletjes (te vinden op Google Play and de Appstore) heeft gemaakt.

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3257

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 April 2016

Op naar China!

Landen bezocht: