Almost there - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Milan Gool - WaarBenJij.nu Almost there - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Milan Gool - WaarBenJij.nu

Almost there

Door: Milan van Gool

Blijf op de hoogte en volg Milan

15 April 2016 | Nederland, Schiphol

When we arrived at the airport we first checked-in my luggage. After that I had my last french fries with frikandel and kroket for the coming two weeks. I went over to the customs and gave my passport, however because I was onder the age of 16 I got picked out. They took me tot a waiting room andere called my parents tot check if I had permission tot travel alone. When they let me go I walked over tot my gate and had tot wait about an hour until boarding. Once in the plane I waited until take-off and watched movies, read a book and slept a lot until arrival.

  • 15 April 2016 - 21:08

    Marina:

    Hey Milan, veel plezier daar in China. Groetjes Marcel en Marina

  • 15 April 2016 - 23:37

    Mam:

    Heey Mil!
    We zagen dat je een half uur te laat bent vertrokken. Hopelijk is de reis goed verlopen en heb je een beetje geslapen. Ik zie uit naar je berichtje van morgen met de eerste indrukken van Chengdu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milan

Ik ben Milan van Gool en ik ga voor mijn EIO activiteit naar China! De reis duurt van 15 april 2016 tot 28 april 2016. Ik zal gedurende die tijd bij mijn neef Joris slapen in zijn appartement. Ook ga ik bij het bedrijf waar hij werkt werken als gametester. Het is het bedrijf dat de DrPanda spelletjes (te vinden op Google Play and de Appstore) heeft gemaakt.

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3259

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 April 2016

Op naar China!

Landen bezocht: