Watching Youtube - Reisverslag uit Chengdu, China van Milan Gool - WaarBenJij.nu Watching Youtube - Reisverslag uit Chengdu, China van Milan Gool - WaarBenJij.nu

Watching Youtube

Door: Milan van Gool

Blijf op de hoogte en volg Milan

25 April 2016 | China, Chengdu

It wasn't that busy today. I woke up early and we went to the office. I watched instruction videos on how to program for a pretty long time, after that I just watched some other videos untill it was time for dinner. We had mixpot again which tasted really good. When we arrived at the apartment we watched the new episode of Game of Thrones.

  • 25 April 2016 - 16:39

    Opa En Oma:

    dat lijkt een relaxed laatste weekje te worden!

  • 25 April 2016 - 21:29

    Pap:

    Man man, dat wordt serieus afkicken al je weer in NL bent. Probeer wel wat programmeer ervaring van de experts daar mee te nemen he?

  • 25 April 2016 - 22:47

    Mam:

    Ik ben benieuwd of je nog wat opsteekt van die video's! Je hebt in elk geval genoeg ervaringsdeskundigen in de buurt om te helpen als het lastig wordt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milan

Ik ben Milan van Gool en ik ga voor mijn EIO activiteit naar China! De reis duurt van 15 april 2016 tot 28 april 2016. Ik zal gedurende die tijd bij mijn neef Joris slapen in zijn appartement. Ook ga ik bij het bedrijf waar hij werkt werken als gametester. Het is het bedrijf dat de DrPanda spelletjes (te vinden op Google Play and de Appstore) heeft gemaakt.

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 3245

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 April 2016

Op naar China!

Landen bezocht: